Monday, April 18, 2011

DINNER =))

Salam guys,

            Atceli dinner TNB dh berlalu last week lagi =) but baru smpat nk upload picta2. meh aku bagi komen dulu. first thing dulu i think that our theme which is Masquarate is succesfull!! aku suka tgk suma pakat supporting pakai kan. plus ciap pakai mask power rangers lagi!! gelak kaw2 aku kot ^_^



  1. *best but aku ajk so sgttt busyyy!
  2. *brjalan lancar wlpon MC byak tukar tntatif!! geram akuu!
  3. *suma puji makanan cedap
  4. *aku happy bila suma pakat puji dkat FB. a big relief!
  5. *aku cedih cbb xbyak tgkp gmbar. xsmpat laaa.
  6. *aku suka modern dance cbb mmat2 poli tuh comeyyy =P
  7. *next time xnak jadi ajk dah. T.T coz aku nk have fun waktu dnner!!



thank you <3<3<3






cantekk kn?? view dari atas laut..







view dari tempat dinner


Queen of the Nite~






King & Queen



mask abg awie xbleh blahh!! hahahaaa =)






mistery girl~





me, nizam and sze thing =)






org kuat DINNER~





after event baru ajk dpat makan =)






BARISAN AJK DINNER TNB ^_^




p/s- akulegasemuainidahhabis.seyesinilaheventpalingpenatakupenahbuat.buti'menjoyitwell~


2 comments:

  1. Beznya tempat..gempak la dinner hang.. Dinner yg aku handle hat 2nd baru gempak dinner kolej.. Ala2 dlm crita zaman hang tuah, merong mahawangsa... Tema pon zaman kesultanan melaka..Tapi x dak gmbaq la.. x sempat.. 2 2 dinner aku jadi runner.. besa la protokol,mana nak dan b'gambaq..huu~ next year, final year kita so kita as guest ja la..hee~

    ReplyDelete
  2. betoi tuh! cedih xbyk tgkp pic kn T_T. but xpa atleast kita bg senior2 apy mlm tuh. nnty tang kita. kita tgkp picta byk2 yeaaaa... hahahaha... biar blog kita penoh gmbaq kita ja... hahahhaa.. xsbar la.. tp arap2 tang kita dinner wat la gempak cket. nih senior dah excited nak pergi nih =)

    ReplyDelete