Monday, January 10, 2011

2010 in memory..... (PART 2)




When you are a mother, you are never really alone in your thoughts.  A mother always has to think twice, once for herself and once for her child.  
~Sophia Loren,Women and Beauty


     ~bagi yg dh baca post b4 this msti dh tw cket2 psy kisah aku kn... klu yg blom coba bca dlu entry nih so that korg x konfius.. b4 aku smbung cita nih ada pic me and my sibling wit my mom. i will always remember the memory wit her for the whole of my life...miss her like crazy! :( 



<3 her so much.....


           biar aku smbung keh.. 

                     pas suma mmbe aku dh taw psal brita tuh. diorg suma dtang blik bg sokgan. aku nih oppsite cket. bila org bg spport dan2 aku lagi nk nnges. start depa pujuk. pe lagi.     fuhhhhhhhhh! berambu trus air mata aku turun. then my romate kata jom bca yasin rmy2. baju aku diorang ciap kn. aku hnya mmpu baca yassin dan mnagis :'( 

                aku try byk kali kol abg aku. dea xagkat then mmbe2 aku kata abg aku myb busy so diorg cdang aku balik sndri. aku mmg xleh pkir pape pon. next second aku dgar diorg swuh aku ciap cbb keta dh ready. aku mmg speechless glar waktu tuh. romate aku nk ikot jgak. kami kuar then baru aku tw aku tmpang keta mmbe laki aku. aku bwu realise that is not easy to fly mlm2. UK sgt jga stdent UUM! respect sama lu lar. 

              i has to inform the fellow so that the fellow will tell the UK tuk proseed. fuhhh~ but sgt lega bila dh lpas pntu gerbag tuh... tiba2~~


Oh! Ibu
Kau disiram bayu pagi
Kehilangan terasa kini
Dan kesepian

Dan aku
Bagai purnama gerhana
Di ibarat lautan kering
Tiada tempat ku layarkan

Hasratku ini
Masih belum sempat
Kubuktikannya kepadamu
Ibu tersayang
Kucurahkan rasa hati

Ku tatapi potret mu berulang kali
Kurenungkan kalimah yang diberi

Tuhan Yang Esa
Ampuni dosa ibu
Tempatkan mereka
Di antara kekasih kekasihMu

Oh! Ibu
Kau kasih sejati
Kutaburkan doa
Untukmu ibu

Ampunilah dosaku
Sejak ku dilahirkan
Hingga akhir hayatmu

Saat ini
Kuteruskan hidup
Tanpa bersamamu ibu

       mmbe aku bkk radio skali lagu tuh plak kuar. mmg MELELEH sakan air mata aku. mmg sadis glar liril dea!! aku mcm nk ttop rdio ja waktu tp xkan nk lwn tauke lak kn. mmbe bwu tsdar. dea trus ttup radio. pas stgah jam kami smpai umah. kami smpai2 trus peluk kak aku. km mngis glar2. sedih wy. :(

       pada pagi nya mmbe aku dr uum tlah dtang mmber pghormatan trakhir kat my mom. hmpir pkol 11 my mom dkafan kan. mmbe2 aku dr convent tiba wktu. b4 tuh mak wani n kunor dh smpay dlu. 

      pkol 12 my mom dah slamat di semadi kan di pkuburan kola kdah. sgt2 dkat ngn kbur my dad. my mom hnya dibwh my dad. i'm very hapy that their are close. every friday we go and visit their grave.

    after 40 days my mom left me. i be a strong gurl. i just want to thanks all people that suport me all the time. i owe them alots! xoxo :) lgpon aku dah nk start new sem so i need to work hard more. be a nice gurl. i will remember my mom will which is don forget to pray~ i alwys remeber that! 


~mom....
you are my everything
you raised me up to be a great person
you love me unconditionally 
i want you to know that you are my idol
you are my eyes
you are my ears
you are my mouth
mine only love after Allah and the Prophet
because of you
i stand today
thank you so much!

AL- FATIHAH~ 

        


No comments:

Post a Comment