Monday, January 10, 2011

Saat Fara start merempit.............

salam korang! :)


    adakah aku minah rempit seprti nih??


cayalahhhh!


      aku xmaen la rmpit2 cm tuh beb. aku kalu rmpit pon ala sopan2 comey gitu. aku jarang nek moto manual pon. aku layan skut jer beb. xmaen la moto manual bgai itu. bagi aku skut nih cm keta auto lar. :D


           Sejak aku jd supir adk aku nih, i'm geting darker and darker! huh! xsuka lar. korg bygkn lar. matahri tgah dok terik glar tuh aku nk kuar ambik adk aku. aku mmg xbleh blah bila kena jemur bdan aku wktu trafic jam. fuhh! gugat iman aku tuh. :P but it interesting coz kita akn dpat byk glar bnda kelakar. 


meh aku cita some of the funny stories


1- skut aku nih cm bsar jgak lar.. kdag2 aku kna stop kat tgh2 jln cbb xleh nk cilok2! hehehehe  :P mmg segan glar! suma pndang cm plek ja.. antara keta2 ada skut comey tgh2.


2- sometimes aku rasa aku dh jdi musuh ketat keta2 bila kat jlan raya. you want to know y? cbb skut aku kn 'kcik' glar so keta nk ptong agk ssah lar. dlm sehari dlam 20 hon jgak aku dpat! sadis.. :( but thankful they not crash me from the back. :P


3- tiap kali nk dekat trafic light, aku akn doa agr lampu hijau tuh akn btukar merah! plek x? hahaha... aku suka lg merah drpda aku kna pecut 100m tuk lpas lmpu hijau tuh. then dpat 'surat cnta' dr polis. no ways. but luckly doa aku slalu dimkbulkan. hehehe..


4- ada one day tuh skut aku wat hal, dhla waktu tuh jam glar. bleh plak dea stop kat tgh2 jlan! aku start xmo..start xmo. mmg byk gilar phala2 aku waktu tuh. pahala org maki hamun aku.
* 'oit, xreti nek moto, pglah nek keta lembu..'
*'dhla jam, leh plak wat drma kat tgh2 jlan'..'
*' jlan kaki lar kalu xreti nek moto...'


gila lar hinaan diorg kat aku. aku tw aku nek moto ja. nope2. skut ja but jgn lar pndag org cm tuh. for me typical malaysian. respect org sket der. best pe nek skut nih, aircon asli lgi kot. but very annoying bila waktu panas n hujan. :P




if nih skuter aku sure dpat pujian slalu doh :P


    

2 comments: