Saturday, July 9, 2011

Satu Perjumpaan Menarik =))

Salam guys,


             Aku pernah bagitahu korang tak masa aku zaman2 sekolah dulu geng aku ada nama baik punya ;) which is SOMESAME. first time dengar macam samseng kan? cool kan. bukan sebab kami semua nih samseng la T_T. So setelah sekian lama tak jumpa, kami buat satu pertemuan. Pertemuan itu di panggil "PERTEMUAN MENARIK"


            Lepas dah bincang, kami decide nak jumpa kat Alor Star Mall. Then sampai sana terus g UNO CAFE untuk makan. Ya Allah, aku rasa kami gelak sampai orang bawah pon leh dengar kot. kikiki ;) Mula semua cerita zaman sekolah2 dulu ditimbulkan. BTW, kami semua dari satu kelas yang sama which is   5 AMAL.

            Aku ciap sebut semua nama budak kelas aku by kedudukan dalam kelas dulu. Gila dasyatkan ingatan aku ;) pastu cerita serba sedikit pasal update terbaru semua nama tuh. Haha. memang gila la but seronok sebab dah 4 tahun kami tinggalkan sekolah. Mestilah hati berkobar2 nak tahu update semua orang.



          Almost 2 hour jugak kami sembang kat sana. ciap abg waiter pon macam dah nak halau kami. kami buat muka tembok ciap gelak kuat lagi. Then, kami pon pergi setelah muka abg waiter itu betukar menjadi HULK. kikiki ;) itu aku tipu. 


         Teringin la jugak nak snap pic ramai2 kan. Tak ada la ramai sangat. 8 orang aweks cun ja ;)) So, diorang lantik aku menjadi pencari mangsa untuk jadi camera man. Aku dengan tidak rela hati pergi buat muka slumber cari mangsa. Dekat 3-4 orang mangsa jugak aku dapat cari. *bangga dengan percapaian aku ;)


         What make that day so meaningful was Ruru and Maria together bought souvenir for each of us. Thank you so much guys. U really make my day =) Tak tahu nak jumpa diorang nih bila lagi. aku dok rancang nak buat makan2 or bakar2 but tak tahu lagi macam mana. but kitaorang dah agree nak jumpa untuk bukak puasa nanti.  
















aku rasa aku kurus bila buat cam tuh T_T












kami yang serba HITAM =))




pe yang aku buat???




Berdiri- Aku yg cute, Azirah Inez, Maria, Syaf, Fatin
Duduk- Anis, Amalina ,RuRU
*yang kami pegang tuh la cderahati tuh. cuteee =))

No comments:

Post a Comment