Friday, July 29, 2011

Cik TaRo WEIRDO 1 =))

Salam guys,


                Dah rasa macam forever x update blog kan. Sila marah aku cepat ;P Tiba2 aku lupa password blog nih laa. *alasan lapuk  FYI, aku baru balek dari Holiday dengan my besties. Ok nnti la aku buat post lain =P *tah zaman bila la kan nak update


                Guys, korang rasa diri korang pelik or weirdo tak? hahaha. aku rasa aku sangat WEIRDO kot!! hahaha. aku rasa semua orang pon ada kepelikan dalam hidop dia kan? seyesly la, korang xpayah nak kencing diri korang la. Mesti ada kan? kan? kan?




                CIK TARO WEIRDO 1  
        JADI GILA BILA MALAYSIA OR KEDAH 
                LOST IN ANY GAMES




      Bila aku kata GILA, i really mean it! seyes guys. i take yesterday game as example, the whole world knew that Malaysia lost to Singapura. Aku punya gila, saat singapura boh gol. aku pergi tutup Tv slUmber badak ja. sedangkan abang aku elok dok tengok sama2 dengan aku. Terus tidor tanpa banyak soal.


               Esoknya aku akan pretend game tuh tak pernah berlaku. It just like, the game is varnish from my memory totally. hahaha Weirdoo! Aku siap arahkan semua orang jangan beli paper tuk 3 hari. Sebab aku taw, paper akan still cita pasal nih for 3 days. Jangan bukak berita sukan for a week. Jangan sembang dengan aku pasal game malam tadi.


               Aku akan benci negara or negeri yang kalahkan my team for a week. Jangan mention nama negara tuh kat aku or else diorang akan dapat 'hadiah' spesel dari aku. Like now, aku tiba2 benci Alif Aziz, Aaron Aziz dan Taufik Batista. Sapa suruh lahir kat sana. Cuba lahir dekat Bangladesh ka mesti aku xbenci diorang. hahaha. 


              Orang macam aku elok tak payah pergi stadium tgok game kan? kang xpasal2 pasukan lawan masok hospital free2 ja. hahahaha! xpon elok half game, aku agkat kaki ja sebab xsanggop nak hadapi kekalahan. My Weirdo nih show yang aku sayang my country so much. Love u Kedah n Malaysia! muahhh<3


               Pelik tak aku? pelik tak? or korang rasa aku gila? hahaha. setiap orang ada cita pelik dalam diri diorang sendiri. Trust me, every people have it. Being weirdo is ohsem cause it show that you are unique from others =)




               







No comments:

Post a Comment