Sunday, October 30, 2011

Hati dan Perasaan

Salam guys,


                Bila cakap pasal hati, pasal perasaan.. aku start nak mengeluh kot *sigh* Siapa dalam dunia nih yang faham hati orang lain. Jangan bohong laa, bila korang kata "aku faham pe yang ko rasa" Mana boleh ko faham hati orang. KAU HANYA LEH FAHAM HATI KAU SAJA!! *marah plak aku norh :) 


                Jujur aku cakap, aku bukan jenis yang cita dekat orang tentang perasaan aku. Aku nih jenis pendam. If korang tanya my good friends, aku nih jenis yang suka dengar orang cerita tentang perasaan diorang. I'm like a good listener not a good story teller. Aku dari dulu lagi senang menjadi pdengar kawan2 aku. Dari sek rendah sampailaa dekat UUM pon. I don regret it at all. I am very please to hear all their story :)


               Now, aku ada konflik dalaman inside my heart. Nak cita ka? hmm~ Xpayah kot :D *kan aku kata dahhhh~ Biarlah benda tuh jadi rahsia hati aku. Cbb aku rasa segan nak cita pon. Aku tak pandai nak cita laa. Sumpah xpandai :D lagipon korang nak dengar ka cita aku yang bosan nih. Mesti xnak kan?


               Aku kan tak nak la cita pnjang lebar kan. But aku leh kata, this is the first time my heart become so chaos and my head become dizzy all the time :) Tahlaa, ermmm... i don know la guys, but i really hope, i will get through it quickly. really hope for that. Guys, if you all love me, plez pray for me okeh. please pray for me so  that my heart will become normal and calm like before. Thanks guys :')






no one will know what inside your heart
unless you reveal it :D
  

No comments:

Post a Comment