Saturday, October 29, 2011

Student LiFE~








Salam guys,

              Rasa cam dah forever tak update blog kan? dah tak nak bagi alasan pape dah. Aku kadang2 post jugak something yang aku rasa dekat dengan aku. Cam artikel or lirik lagu. Cbb aku rasa benda tuh sgt dekat dgn aku :)

              Aku dok cuti nih. but asgiment dan exam setia mnnggu aku lepas cuti nih. huu~ T___T. SUmpah wey, i have alots of things to share with you guys. yeah ALOTS. i will find one time where i can post EVERYTHINGS :) I owe you ALOTS of stories. 

             wey korang korang, tgok la pic yg aku post kat atas tuh. first time tgok sumpah gelak kaw *smpai trguling2 :D TERSANGAT LA SAMAAAA! So damn same kot. aku tak tahu la korang but aku mmg sama kot!

            Paling tak tahan, muka cam heaven ja bila dapat maen FB or Internet. hagagagaga :) Bila time lec mengantuk.. samaaaa~ perli aku la teww =.=". Bagi aku suma student U pon cam tuh jugak. Bila time nak submit asigment suma pakat kalut. Typical University Student~


* To adik2 yang baru nak masok u tuh. cam tuhla nak jadi student U. Jiwa kena kental dan gagah *tiba2 :DD 

No comments:

Post a Comment