Monday, April 9, 2012

Tiba-tiba rasa nak kawen :)

Salam guys,


               Sekarang Cik TaRo tengah cuti laaa!~ Feeling heaven getting to start. LOL. By the way, just ignore my 'few' assignment that i need to pass up after this break Y_Y and add up the pain is i got exam after this break. That is just too great right?? Hmm~


               Aku seyes tak tahu feeling membuak-buak rasa nak kawen nih cbb hormon ka cbb mmg umur aku nih mmg hormon gatal tuh dah datang. Bagi aku normal la umur 22 aku fikir pasal kawen kan? (pergh! umur aku dah 22 ka??) Ya Allah, dah 22 tahun aku hidup di muka bumi ini.


               Atceli takla ramai sangat kawan-kawan aku yang dah kawen. Myb ada sorang nih. Tahlaa, aku selalu jugak stalk fb dia cbb nak tengok progress hidup dia. Gila kan?? memang gila pon. HAHA~ Tapi aku just rasa hidup dia sangat la bertuah. Kawen dalam usia muda, suami baik n berkerjaya. kalau korang tahu hubby dia kerja pa. sure korang pon akan rasa macam aku rasa. SEYES!!


             Itu semua pon rezeki dia kan. Sapa aku nak persoalkan semua takdir ALLAH. lagipon she really deserve it :) But to watch her life go by the flow, make me realize that myb its is the right time for me to think over about this matter. B4 nih aku jarang fikir sangat sebab aku penah cakap yang aku tak mahu kawen. Aku akan jaga my mom till the end.


           Aku hanya mampu merancang tapi Allah yang tentukan. Sebanyak pon aku sayang mama aku. Allah lebih sayangkan dia. About more than one year my mom leaving us. Sobs :'(  Life has to goes on~ I will always love both my parent :) 


           Tah kenapa perasaan nak kawen aku nih menjadi2. Aku pon tak faham kenapa. Sampai aku boleh rasa, kalau nak kawen esok pon xpa. HAHA! But the major prob is aku tak ada sapa lagi. I am still SINGLE :) Gila trus terang sih. But dah benda betul kot. So adakah layak untuk aku yang masih single nih nak pikir pasal kawen2 suma nih??


            Kat entry nih jugak, aku nak mntak maaf kepada si dia itu. Walaupun aku tahu dia tak mungkin baca blog aku kan. But still aku nak mintak maaf. Awk, saya nak mintak maaf kalu selama kita kawan, saya banyak sakitkan hati awak. Maapkan saya :(  Macam saya kata kat awak. Kalau dah tertulis jodoh kita, kita pasti akan bersama. Kan? :)


           Even aku masih single, bagi aku tak salah tuk aku pikir pasal kawen. Tak salah untuk bersedia awal. Kalau ikut hati memang aku nak kawen awal, n dapat anak comey2. Hidup happily ever after :) Masih tgu siapa bakal penjaga hati nih. Jodoh??? Benda tuh akan datang nanti kan. Sekarang aku ada banyak benda nak buat lagi. Like to do list before get marry :) InsyaAllah kalau aku dah nak kawen. KORANG KORANG KORANG yang baca nih aku akan pagey dulu :)











No comments:

Post a Comment