Tuesday, February 8, 2011

2 hari yang GILAKK =)

Salam suma =)


        Aku currently at home! aku mmg asa apy bila kat umah. myb cbb tuh org kata 'rumahku syurgaku' kn? cuma 2 ari nih aku mmg busy cbb jiran aku de knduri kawen. Kak Suria is geting marry! Congrats to kak Suria =) so, as a gud jiran msti la aku tolong kn. hehe 


       During hari kwen tuh, aku pon tlong jgak la but tlong MAKAN  lar! ok what. =P seyesly lar mmg byk glar choice tuk di makan. i don want to say much but you all can see the pitca. owhhh! take the deep breath pupils. =)










       nice rite? aku mkn suma yg ada dlm pic tuh tw =o  gila perut aku mmg knyang thap kayngan lar. aku rasa dh lama aku xmkn bnda2 tuh suma so aku cm balas dndm gilakk lar. but pe yg interesting aku nk cita is about psagan pgntin tuh.




                  HIKAYAT CINTA =)




            kak suria  +   shahir (nama dea atceli am kot but kitorg pgey shahir lor)


     


*opssssss! aku xkan cita dlm post nih okeh. just wait for it =) aku kn kata 2 hari yg gilakkk so de 1 ari lgi lar yg aku nk story2 =P






  

No comments:

Post a Comment