Tuesday, March 15, 2011

EmO + BusY







Salam guys.


           kemarin 15/3 adalah hari ulang tahun pemergian ayah aku. sedar x sedar dah 10 tahun bpak aku mninggal kan aku. 10 tahun?? biar bnar.. yes its definitely true! sekejap ja masa berlalu kn.


          kalu ckp pasai bpk aku, aku mmg byk knagan ngn dea. Beliau sgt baekk. aku mmg cedih lar bila dea meniggal. depan mata aku sendri aku nmpak bpk aku jatuh. aku sndiri yg lari pergi mntak bantuan. seyes sgt cedih. ='(


          both my parents meninggal dekat rumah aku. kdg2 sedih wo bila org ckp pasai parents diorg. nih aku xboleh bayang bila raya nnti kn. dulu pagi2 raya salam bpak, pas bpak meninggal salam mama. myb tahun nih kitaorg akn g kubur awl cket kn. beraya ngn parent kitaorg di tanah pkuburan.


          Aku mmg cedih but aku kna kuat. myb ada hikmah kn nape Allah parent aku awl. aku dh nmpak sekarag. kitaorg adik bradik mmg dh jadi rapat. yela. kitaorg ja yang tnggal kn. but mcm aku kata lar. anything happen it come with reason. aku pon dh jd org sggttt2 berdikari. Aku anggap suma nih ujian bagi aku.


        BULAN 3~ fuhh!! ckp pasal bulan 3 msti aku.. sigh T_T penat woo!! aku harap bulan nih brlalu dgn cepat. sila la cepat berlalu!!! i dh xnk tgk muka u lagiiii.. pnat kot. due assigment lar. mid sem maraton la. pameran. run projek. nih mgu nih aku tpksa run projek blok. kna wat gotong-ryong jgak. alang2 dh penat sila la pnat2 trus. 


      okeh guys, i think that it from me. next time i wil post all my busy things here. or else this blog will become an usang old house lar. Baieeeee~  ^_^


         

No comments:

Post a Comment