Monday, March 7, 2011

KeJaR~

Salam guys~

        ingat smlam nk cover lar 2 bab tuk mid sem. last2 hmpehhh!! smlm g kemas surau ngn bdak2 sem 2. baru nak wat mlas2 ^_^ so conclusion nya. aku smpat stdy 1 bab ja. so ari nih mesti kena double lar. sigh~ T_T


       aku ari nih asyik blarian sna sni ja kot. gap td lari ke office wat report pasai budak2 laki kcw anak2 buah aku. ehhh!! saja nk wat aku mrh kn bdak2 nih. coba la wat keja diam2. but if its boy, it always boy rite. sehari xkcw org, itu bknla nma lelaki.


       td g klas etnik pon berlari gk. tkot lmbat smpai. dlm klas etnik dok smbag ngn ari ja. bosan lec tuh dok ckp ^_^ but yg xleh blah tuh, bdak cina MUN tuh kata aku ada pape ngn Ari. mmg aku nk gelak KAW2! hahahahahahahahakk! C Ari tuh aku pgey adik kot. cute sgt. muka cm harry potter. aku slalu pgey dea adik. dea pon slalu usik aku ja. tuh kot mun slah aggp.


      aku suka g klas insurans aku lar. cbb aku rasa sgt mcm family ngn diorg. best sgt2! leh ktawa sama2. i having so much fun with them. i loiikeeee <3<3 lgpon lec2 pon kitorg baek. so xde hal sgt lar. next month nk wat dinner tuk senior plak. busy2~


     then kisah larian aku x beakhir d cini yea. balik klas lari g blik wana. nk ambik tngga ofis yg pnjam smlm. dh lar tngga berat nk mmpus~ tension aku agkat kot. dh agkat lupa lak vacumm x pulang balik. lari plak g ambik vacum. hantar balik~ T_T pastu aku dgar. 
"hai RA......" toleh2 tgk abg sham dok nek moto. abg sham tuh pres kat kolej aku tuh. sgt2 baekk org dea. =)


     okeh lar. aku nk g wat Etnik dah nih. nk edit2 pastu nk print kn. then taraaaaaa! aku lekat suka hati jerlahhh =) Baieeeeeee~ ^_^






lariiiiii~

No comments:

Post a Comment