Thursday, June 9, 2011

Doa Perpisahan ='(

Salam guys,








              okeh i know. just gimmi break for me okeh. later i will continue about the Baksis. i just want to post one song for you guys. Lagu nih pon first time i heard from Baksis la. diorang letak lagu nih on the last day. First dengar, i'm likeeeee 'huhhhh??' asal aku xpenah dengar pon kan. Pas dah dengar, gila touching laa ='(


              Guys penah dengar tak lagu DOA PERPISAHAN BY BROTHERS? tah kenapa Baksis nih banyak mengajar aku lagu nasyid. myb orang2 dia baeekkkkk kot. remember my last post ;P. nih aku nak post lagu tuh. You guys dengar la. kalau korang x touching aku tak tahu la korang hati pe tah. =)) plez la cik TaRo mintak hayati lah lirik dia yang sangat touching nih ='((


               Lagi satu lagu yang bagai lagu rasmi kami suma is TEMAN SEJATI. Dua kali kot kami nyanyi lagu tuh ngn adek2. if sempat aku akan post video tuh ye. lookss, cam cik taro kata la. Cik TaRo banyak nyanyi lagu nasyid kan? haha. myb b4 this dok layan sangat lagu Bella Luna by Jason Mraz kan. Mai Baksis baru nak layan nasyid. atceli kan Cik TaRo baru sedar yang lagu Nasyid nih sgatttt laaa BEST kan? ;PP





No comments:

Post a Comment