Tuesday, June 7, 2011

Them =)

Salam guys,


              =)) baru bape ari Cik TaRo tinggalkan Kampung Natoi, Cik TaRo start rindu dah. Haihhh, hebat sungguh ye. korang tahu, aku punyala rindu kat Natoi nih sampaikan aku DEMAM la. Aku pon xingat macam mana aku boleh terjebak dengan Baksis nih. BTW, BAKSIS is stand for BAKTI SISWA. Program nih dibuat bagi mmberi peluang for all the siswa siswi to contribute back to the society. A good siswa siswi is the one that can blend well with the society. Korang pikir la, if korang dapat first class degree pon but korang fail bila brhadapan dengan masyarakat xde guna jugak. 


              So long story short, aku join Baksis. Myb aku terdorong cbb b4 tuh, aku dah mmg kena stay for krusus Induksi for orintasi. Alang2 dah lambat biar lambat trus. plus banyak mmbe aku join pon. Pastu aku jugak, aku xsampai hati nak tolak pmintaan c pngarah projek tuh. Zarif tuh membe aku kot. cian plak dia dok cari peserta. After two days aku decide nak pergi Baksis, pengetua kolej aku kol suruh join Summer Camp plak. So, macam dah janji plak kan. If x join Baksis, aku stay kena join Summer Camp jugak. BUt Baksis is the more fun coz kita buat kat kampung orang. So i choose Baksis instead of Summer Camp.


              Then aku pon g metting first la. Excited la jugak nak tahu sapa lagi yang join Baksis dengan aku. Then orang pertama masok, PIAN. i'm likeeee WHAAAAT?? okeh fineee. then second person enter the room. NIK NIZAM, whoaaaa!! gulrrppp, terus aku telan air liur. for sure la mamat lagi seorang tuh join. Diorang kawan baik kot. Ok fine, then ZAM pon masok. *kan aku dah kata ;P hahaha. ok you guys nak tahu tak nape aku punya reaction macam tuh sekali. haha. Diorang tiga tuh sangaaaaattttttt BAekkkkkkk kotttt!! xcaya ka? let me show their angel face ;P






 such a angel face ;)


              Amacam? baek kan muka. dah baek macam tuh kan. boleh pulak aku nak buat retis2 dalam meting tuh. kang kena ceramah agama percuma plak. Choy! aku diam sopan ja dalam meting. Next meting aku dah x sgop nak buat suk suci cam tuh lagi. terus aku buat higaq dalam meting. hahaha. dah xthan nak control dah. prinsip aku senang, 'hate me or like me'. so second meting aku pon buat la bising sket. Fuhhh! rasa puas hati dapat buat bising ;P but aku tgk diorang xbyak reaction sangat la. them always talking among them only. *sure boring baksis nih ='(  


*to be continue ;P

2 comments:

  1. haha. sgt kan. muka diorang sgt baekk kot. xpenah aku byang nak cakap ngn diorg. haha. Bgusnya Baksis bagi kita peluang kan ;P

    ReplyDelete