Wednesday, May 25, 2011

JoM DaJaL Orang ;P

Salam guys,


             Hari isnin lepas hari jadi mmbe Cik Taro. nama dea ANIS. Disebabkan masa tuh aku de satu paper lagi, aku batalkan niat aku nak dajalkan anis. kalau bukan exam,wa cakap lu sure dah telur busuk aku lempar kat dia. hahaha ;P seyes aku akan buat if xexam. gila kau, exam buat dajal kat orang.


            Sejak aku kat UUM nih, dah ramai orang aku dajalkan. hehehe.alaaa orang putih kata PRANK tuh. tah la, aku rasa macam dah jadi tradisi kot. Masa kat matrix dulu, if de besday sapa2 pon. kita orang bagi kek surprise ja. wait a minuteeee guys, ahalaaa.. kan aku besa prank c Akma ngn Jannah. lupa plak den. ciap rakam video bagai kot. really miss that moment guys. masa tuh kumpul all my tutor mate buat party. BESttttttt sangatttt! 


            Tahla, aku rasa xsalah buat dajal dekat orang waktu besday dia. alaaa...bukan tiap ari pon besday ko. setahun sekali ja kot. terima la 'hadiah' tuh. hehehe ;P for me all this prank things is just for fun. benda yang famous tuk prank --->>> TEPUNG + TELUR. betoi tak? jangan nak tipu. mesti dua benda nih wajib kan. tak tahu kot2 korang de bahan menarik lain. boleh kongsi dengan aku. Cik TaRo memang likeeee sampai lebammmm laaa bab2 mendajal ini.. ;P


            So, konklusi nya kitaorang buat majlis kecil-kecil saja but meriah. thanks to izah g belikan kek n hadiah. Thanks to suma yang bagi sokongan walaupon esok tuh ada exam kan. A BIG thanks to anis coz terima majlis kecilan kami ini. but i wanna to share with u something interesting about this besday gurl. the moment after we gave her the surprise, she gave us back a BIG surprise! she also got present for us! LOL so ohsem right? atlast kami pon dapat hadiah. that kiyut little keychain that got our name on it. so cute! i got the L.O.V.E shape, then she told me that it mean something. hehehe.. ok i get it T_T. she hope wit that i will find my love one. thanks ANIS!! thanks for being such a good friend  to me. love u cayang~ xoxo muahhhh!







Heart Shape Cake?? OMG! ;P



can u guys spot which one is mine? =))






2 comments:

  1. hehehe...ANIS pn b'me ksh ngt ngn kite far sbb xkne kn dye..haha..tetbe ase dri ini sngguh baek..kahkahkah..sudah brubah kah kita far???
    BIG QUESTION MARK d situ..hahahahhaa..far aq nk teka hang yg ane ley???hahahaa

    ReplyDelete
  2. cah =) aku xbrubah cah. i love to prank orang =))

    ReplyDelete