Sunday, May 8, 2011

mood aku sekarang.... =)

Salam guys,


               tak nak mgomel banyak2, mood aku skrang memang x boleh blah la. hehehe. =)) korang nak tahu kenapa. why?? why?? ini semua angkara 2 benda tuhhhh! 






benda pertamaaaaa!






benda keduaaaaaa!


                   pape pon guys, hope that i can nail this two papers. InsyAllah~ i love my RM, seyesly kalu lec aku dgar confirm bagi aku a++ pnya. hahaha! ok guys, aku saja nak update. aku tau post aku b4 this sadis sangat kan? i know but i can not lie my own self. dah aku sedih, takkan aku nak kata aku happy kot. so pretend-tic!! semalam seharian takde mood. bukak fb suma pakat nak wish. suma pakat nak boh profile pic mak diorang. bila suma buat luahan perassan, mula aku nak tgkap leleh ='( so conclusion nya aku xbukak fb! 

                  okeh, aku nak ciap g Tradewind jap. nak buat study group ngn mmbe aku jap. hahaha! exam nak dekat baru nak buat kan. but guys, better now than nothing. korang kutuk aku, korang de buat ka study group?? hahaha! sentap?? ada aku kisah ko sentap ka x. hahaha! jahat kan aku? =))

                 okeh, choy! bape byak okeh aku nak buat? kikiki, wish me all the best, pray that i can nail this 2 papers. i love both of it <3<3 =)). okeh,*okeh lagi???. semoga kita berjumpa lagi di lain post.. ^_^ 


No comments:

Post a Comment