Tuesday, May 3, 2011

Study Week =)

Salam guys,


                  4 days b4 my exam start. my mood? hmmm... chill jaa.. =)) but still rasa cuak la. Sekarang kat UUM hujan lebat sangat. tah kenapa aku rasa macam nak update blog ja. seem that I missing my sayang nih so much. >_< niat di hati mmag nak update selalu. but cam selalu ja. BUSYYY!! tengah2 hujan lebat nih, ada plak budak india dok mandi hujan. haih~ kang demam jgan nak susahkan aku yeeeaa.


                i already make a record this sem for not go back home for study week. paper aku start awal kot. jumpa suma orang pon tnya aku. "eh xbalik ka?". penat aku nak menjawab. pastu sesedap hati diorang plak tmbah kan. "ahala RA kena jaga blok". ingat aku kerja mak guard ka nak jaga blok nih. choy! 


               so paper aku start sabtu nih. CUAK NAK MAMPUS!! T_T hope this sem leh skor byk paper la. harap sangat2 aku leh jawab. InsyAllah~ aktiviti study week mmg lawak. aku ngn geng aku angkut bantal suma pergi bilik tv. suma study kat sana ramai2. bukan pe. bila kat bilik suma pakat nak tidor kan. so bila dah ramai macam tuh seorang akan bertndak jd mak tiri la.


              dah macam rumah tumpangan aku tgk. ciap ada dapur lagi. hahahaa! so kalu dah rumah sure ada masak memasak. haaaaaah! part tuh yang ceq xmaw dengaq tuh. okeh aku bagi can kat diorang jugak yang lain. sem depan SEMUA di haramkan! garang kan aku?? so dah seminggu tuk makan malam kami masak. buat turn lagi tuh. hehehe. part aku kena buat roti ja. legaaaaaa~


             Alhamdulilah, all my friends really understand me. if i fall asleep, they will wake me up. so that my study week not turn to stidor week.we all study together even though we come from different courses. we have insurance,HR,Banking,Account and Finance.    thanks guys! xoxo but sometime ada gak la part gosip2 tuh. lumrah la kan =) 


            okeh guys. xleh nak lama2. seyes pas exam aku akan update post yang dalam inbox yeaa.. byk sgt guys! =) wish me luck okeh. doakan aku leh buat exam yeaaa =) chaiyok jugak for those who taking exam also. make sure we get excellent result okeh!

















No comments:

Post a Comment