Sunday, May 15, 2011

OMG! Baru 4 paper ke??

Salam guys,

               Nak kongsi cerita cedih nih. sob..sob.. ='(  Aku tahu korang mesti tengah dok cuti2,relax2 kat rumah kan. bak kata mmbe aku.. 'aku tgh dok tambah lemak kat rumah nih'. korang tahu aku kat mana sekarang? aku kat UUM lagi!! saat membe aku nak katam 4 novel dah, aku still tunggu nak jawab paper ke-4. 

              Bukak fb pon saket aty jugak. suma pakat nak update aktiviti kat rumah. grrrrr!! mencabar iman gilak! aku cuba butakan mata aku, knon2 xnmpak update2 terbaru membe2 aku tuh. ciap ada membe matrik aku mention nama aku dalam comment dia. so that aku akn jelez. OMG! hahaha. so aku akn ingore jer notifcation tuh~ gila puas hati bila aku dapat buat cam tuh.. ;P 

             Aku abeh exam 24 nih. Yahoooooo!! ^_^. Eh farah, bukan hang ada induksi orientasi,induksi bakti siswa dan BAKTI SISWA ka??  Ek?? aku ada ek. ahala, baru aku teringat! Laaaaa.... asal ko ingatkan aku! kan best kalu aku buat2 lupa, then balik diam2. ohsem! ;PP so aku balik BILAAAAAAAAAAAA nih?????!! T_T

            Dengan berat hati, aku nak bagitahu aku balek 5/6/2011. waaaaaaaa!! ='((  Dahla. aku nak mmbawa hati aku yang lara ini~ bye2 korang. doakan aku leh jawab 4 paper lagi tuh yeaaa... =))




seyes rasa nak nngis cm nih.. ='(


No comments:

Post a Comment